Verslingerd- Lisette Jonkman

9789021809809Auteur: Lisette Jonkman


Uitgeverij: 
LS Amsterdam

 Druk: Paperpack

 Datum uitgave: 2014

 Isbn: 9789021809809


Humoristische roman over een beautyblogger, een huis vol nerds en échte liefde.
Het studentenleven gaat niet over rozen. Lucys relatie met Kikker staat onder druk, omdat hij een duet gaat opnemen met de beroemde zangeres Laura. Maar is haar interesse alleen zakelijk? Ondertussen kampt Lucy met een lichte social media-verslaving en eist haar populaire beautyblog steeds meer tijd en verantwoordelijkheid op. Om de chaos compleet te maken vragen haar vrienden en familie ook nog aandacht met hun problemen. Het wordt hoog tijd om prioriteiten te stellen. Wat is nu eigenlijk écht belangrijk in het leven?

Deel een, Verkikkerd, vond ik al helemaal geweldig. Vanaf het moment dat er bekend werd dat er een deel twee kwam, kon ik niet meer wachten. Helaas kwam deze pas 31 mei uit. Natuurlijk had ik hem gereserveerd bij mijn favoriete Bruna winkel en kon ik hem, onverwachts al op 27 mei, ophalen.

Natuurlijk ben ik er zo snel mogelijk in begonnen en gelijk wist ik al: Verkikkerd was goed maar dit boek word nog beter! Waarom? Omdat alles wat een goed boek moet hebben in dit boek zit. Ik heb het, met een lach en een traan gelezen! Het was zelfs zo erg dat ik af en toe heel gek aangekeken werd door de mensen in mijn omgeving.

In het eerste deel had ik natuurlijk al kennis gemaakt met de personages en deze worden in dit deel alleen nog maar verder uitgewerkt. Maar natuurlijk gaat in de boeken van Lisette niet alles voor de wind en gebeurt er ook iets heel heftigs. Maar ook dit vind ik heel erg mooi beschreven en ik kan de beslissing van Lucy helemaal begrijpen.

Wanneer je dit boek wilt gaan lezen is het wel verstandig om eerste deel 1, verkikkerd, te lezen. Er word wel terug geblikt op deel 1 maar er zijn een aantal dingen die je dan niet weet. En aangezien deel 1 ook zo geweldig was is dat natuurlijk geen straf!

Dit is dus echt een boek wat iedere liefhebber van romans/chicklits gelezen moet hebben! En daarom is mijn beoordeling ook geheel terecht:
beoordeling pristina
Mag ik ook meer hartjes geven?

Liefs,
Kim

3 gedachtes over “Verslingerd- Lisette Jonkman

Geef een reactie

