Bookhaul januari

bookhaul januri
Deze maand heb ik weer een aantal boeken mogen ontvangen maar ik heb ook weer wat boeken gekocht. Zo bezocht ik bijvoorbeeld het boeken festijn. Benieuwd welke boeken? 

Gisteren was ik op het boekenfestijn in Rotterdam en daar kan ik natuurlijk niet zonder boeken vertrekken. Wel heb ik mezelf ingehouden. ik kocht namelijk het volgende stapeltje:

DSC_2403

Als ik blijf- Gayle Forman €2,99
Gone Girl- Gillian Flynn €6,99
Waar is Bernadette?-Maria Semple €5,99
Kapitein Wervelwind gaat verhuizen- Jäggi Clarke €0,00 ( dit was mijn gratis boek)

Verder ben ik deze maand twee keer bij de Paagman in het centrum van Den Haag geweest. Deze winkel gaat verhuizen en heeft daarom uitverkoop. Ze begonnen met 50% korting waar ik De oceaan aan het einde van het pad kocht. later was ik er nog eens en toen kon je een toch vullen voor €15,00. Toen mocht ik het bottenseizoen voor €1,50 meenemen van Esmee.

DSC_2406
De oceaan aan het einde van het pad- Neil Gaiman €9,50
Het bottenseizoen- Samantha Shannon €1,50

Verder kocht ik nog een erg leuk boek en ontving ik een recensie exemplaar.
DSC_2407

Vamp in love- Marijke van den Elsen
Dodenrit- Maggie Stiefvater €5,00

Ik vind het heerlijk om af en toe lekker te ontspannen door te tekenen. Ik had al eens een kleurboek gekocht maar deze begon vol te raken. Toen ik gisteren bij de action was kon ik deze niet laten liggen en zeker niet voor €1,99. Ik ben maar gelijk begonnen.
DSC_2409 DSC_2408

Ik heb onverwachts dus veel nieuwe boeken.
Liefs,
Kim

 

3 gedachtes over “Bookhaul januari

Geef een reactie

