Bookhaul februari


bookhaul februari
Wat gaat de tijd toch snel. Februari is alweer om en wat heb ik een aantal leuke aanwinsten! Deze maand zijn het niet alleen boeken die ik wil laten zien. Benieuwd wat?

Ik won deze maand namelijk een winactie bij vriendin. Ik had nooit dat ik zou winnen maar daarom is het des te leuker. Ik won namelijk een super leuk Paddington pakketje met daarin 4 vrijkaarten, een t-shirt, een horloge, een armband en een button. Binnenkort ga ik met mijn oppaskindjes een bezoekje brengen aan de bioscoop.
DSC_2506[1]

Verder was ik op bezoek bij een vriendin in haar huisje. Daar nam ik natuurlijk een kijkje in haar boekenkast. Die onverwacht voller was dan dat ik dacht. Ik kreeg een boek mee om te lenen want deze moest ik lezen. Ik heb het boek dus te leen maar ik vond dat hij een plekje in mijn bookhaul verdiend.

DSC_2512[1]

Ook deze maand ontving ik weer een aantal recensie exemplaren. Het worden er steeds meer en hier ben ik de verschillende uitgeverijen erg dankbaar voor!
DSC_2508[1]

Verplinters- Dani Atkins
Valse start- Henri√ętte de Smet
Als je het licht niet kunt zien- Anthony Doerr
DSC_2511[1]

Kaya Crime #1 De strijd om de macht- Eva Brugers
Kaya Crime#2 Tot de dood ons scheidt- Eva Burgers

Al met al is het dus weer een aardige stapel! Hebben jullie ook nieuwe boeken?

Liefs,
Kim

2 gedachtes over “Bookhaul februari

Geef een reactie

