Bookhaul maart

bookhaulmaart

Afgelopen maand was het young adult boekenweek. En natuurlijk heb ik een aantal evenementen bezocht. Door deze leuke maand heb ik, al zeg ik het zelf, best veel gekocht.

DSC_2705

 

Zoals je misschien wel gemerkt hebt probeer ik mijn John Green verzameling compleet te maken. Tijdens het YA event in Hoofddorp kocht ik een tasje van lemniscaat. Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik een beetje gespiekt heb. Maar ik ben erg blij met Papertowns. Ik kan niet wachten om hem te gaan lezen. De tas was 15 euro.

 

DSC_2706

Toen ik naar huis ging in Hoofddorp kreeg ik een goodiebag. Hierin zat het linnen tasje van van Goor en een exemplaar van de Test. Ik heb dit boek nog niet gelezen dus ik ben hier heel blij mee.

Verder hebben een aantal boeken, tijdelijk, een andere prijs gekregen. Ik moest Eleanor & Park dan toch kopen! Hij was nu maar 12,50 dus dat kon ik niet laten.

 

DSC_2707

Van Esmee kreeg ik een wereld zonder hemel. Altijd leuk om op deze manier kennis te maken met boeken die ik misschien niet zo snel zou kopen!

Tijdens een dagje kringloopwinkels bezoeken kwam ik zwaar verliefd tegen. Ik wilde al heel lang aan deze serie beginnen dus dit was een mooi moment om dit boek aan te schaffen. En zeker omdat hij maar 1 euro was.

DSC_2710

 

Vorige maand kon je lezen dat ik verwelken van een vriendin mocht lenen. Inmiddels heb ik deze gelezen en ik heb erg genoten van het boek. Gelukkig mocht ik de rest van de serie ook lenen.

DSC_2709

Vlam van Floortje Zwigtman mag ik lezen voor de eerste young adult leesclub van crime zone. Inmidels ben ik begonnen en ik ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat.

Van uitgeverij de Fontein ontving ik twee superleuke recensie exemplaren!.

Ik ben erg blij met al mijn nieuwe boeken! Al moet ik eerlijk toegeven dat het er wel meer zijn dan dat ik eigenlijk wilde kopen. Volgende maand maar even rustig aan doen.

Liefs,
Kim

Een gedachte over “Bookhaul maart

Geef een reactie

