Bookhaul april

bookhaulapril
Een drukke maand is weer voorbij en ik heb, voor mijn doen, echt heel weinig boeken gescoord. Benieuwd welke het zijn? DSC_3403

Zoals je misschien al eerder gelezen hebt, was ik afgelopen maand jarig. Tot nu toe heb ik het eigenlijk alleen klein gevierd met familie en meiden van de middelbare school. Van een vriendin kreeg ik de selectie en voor de rest kreeg ik boekenbonnen en geld. Ik kan binnenkort dus lekker door de boekenwinkel struinen.

DSC_3402

Verder ontving ik een recensie exemplaar van lekker is dat! van Anne West. Hier kun je binnenkort dus meer over lezen.

Verder ontving ik het ebook van bakken voor je lezen.Bakken voor je leven - Sarah Vaughan

Voorlopig heb ik dus genoeg om te lezen en ook nog wat boeken om te kopen! Wat kochten jij?

Liefs,
Kim

Een gedachte over “Bookhaul april

Geef een reactie

