Haul: Boekenzolder en boekenwinkel

bookhaulboekenzolder.
Afgelopen vrijdag ben ik gezellig samen met Esmee en Marjolijn Leiden in geweest. Ik nam een aantal boeken mee naar huis.

Sinds kort is de boekenzolder in Leiden verhuisd. En ik was erg benieuwd wat het aanbod op de nieuwe locatie zou zijn dus ik moest natuurlijk een bezoekje brengen. Ik nam een tasje met boeken mee om in te leveren. Misschien dat iemand er nog plezier aan heeft.
DSC_3688

Al bij binnenkomst was ik erg verrast. Dit keer stond er best veel young adult. Dit was de vorige keer helemaal niet dus ik was natuurlijk al heel blij.

DSC_3692
Het eerste boek wat ik vond was morten van Anna Levander. Over dit boek had ik al veel gehoord tijdens een thriller salon waar ik een tijdje geleden bij was. Dit boek kon ik dit niet laten liggen.

DSC_3691

Verder vond ik de man die naar Auswitz wilde van Dennis Avey met Rob Broomby. Ik vind het erg interesant om over de tweede wereld oorlog te lezen en de titel sprak mij al een tijdje aan. Dit boek moest natuurlijk ook mee!

DSC_3690

Als laatste vond ik onverwachts wacht op mij van Gayle Forman bij de kinderboeken. Hier ben ik erg blij mee. Ondanks de slechte verhalen die ik erover gehoord heb wil ik dit boek graag lezen en deze uitgaven past perfect bij blijf bij mij.

En het leukste is dat de boeken bij de boekenzolder helemaal gratis zijn! Je mag maximaal 5 boeken meenemen maar ik vind dit echt een super initiatief.

DSC_3689

Op de terugweg kwamen wij met de bus langs een boekenwinkel en daar konden wij natuurlijk niet langs zonder deze een bezoekje te brengen. Ik had voor mijn  verjaardag 40 euro aan boekenbonnen gehad dus deze moesten natuurlijk ingeleverd worden.

DSC_3695

ik wilde graag de elite kopen omdat ik voor mijn verjaardag de selectie gekocht had en dan kon ik gelijk doorlezen.

DSC_3694

Natuurlijk moest deel drie (the one) dan ook mee.

DSC_3693

 

Maar doen had ik nog een bon over. Ik wilde eigenlijk de prins & de lijfwacht kopen omdat ik de serie dan compleet had maar opeens viel mijn oog op fangirl die onverwachts nog €12,50. Mijn keus was dus snel gemaakt. Dan eerst maar fangirl want de prins & de lijfwacht blijft voorlopig toch we €12,99

 

Liefs,
Kim

Een gedachte over “Haul: Boekenzolder en boekenwinkel

Geef een reactie

