Bookhaul oktober

WP_20151028_12_55_16_Pro (2)
Deze maand heb ik weer een aantal super leuke boeken mogen ontvangen waar ik zo snel mogelijk in wil gaan beginnen. Ook leende ik twee boeken bij de bibliotheek. Deze maand voeg ik voor het eerst boeken aan mijn bookhaul toe die ik bij de bibliotheek geleend heb.

WP_20151028_12_53_03_Pro
Allereerst de boeken die ik heb mogen ontvangen van verschillende uitgeverijen. In deze tijd komen er altijd enorm veel nieuwe boeken uit en ik mag deze pareltjes lezen.
Ik zal je vinden- Monica Hesse
Paradijsvogels- nathalie Pagie
Aan de rand van het meer- Kate Morton
Exit- Michiel Stroink
Stuk- Sophie Jackson
Shinu: strijd tegen de tijd- Jonas Boets

WP_20151023_10_51_38_Pro

Verder ben ik sinds kort lid van de bibliotheek. Ik had tot nu toe alleen nog boeken geleend voor mijn stage (prentenboeken) maar 2 weken geleden ben ik ook voor mezelf op pad geweest en kwam ik thuis met de volgende boeken. Deze zijn natuurlijk niet van mijzelf en ik moet ze ook weer op tijd terug brengen maar ik dacht misschien vinden jullie het leuk om ook deze boeken te bekijken. Wat vinden jullie? Ik kon niet wachten dus ik heb wij leugenaars al gelezen.
Wij leugenaars- E.Lockhart
Sotrm: het paard van 1 dollar- Lauren St. John

 

Al met al toch en stapel en ik kan niet wachten om in de boeken te vinden. Welk boek moet ik eerst lezen?
Liefs,
Kim

Een gedachte over “Bookhaul oktober

Geef een reactie

