Aan alle jongens van wie ik hield- Jenny Han

Auteur: jenny Han

Uitgeverij: Moon

Druk: Paperback

Pagina nummers:288

Datum uitgave: 2016

Isbn: 9789048831210

Korte samenvatting:
Elke keer dat Lara Jean verliefd is en het draait weer op niks uit, schrijft ze een brief aan de desbetreffende jongen om de periode af te sluiten. Ze stort haar hart uit, adresseert de envelop, doet hem dicht… en stopt de brief in een doos die ze bewaart onder haar bed. Totdat op een dag de doos weg is, en alle brieven ook. Ze blijken te zijn gepost, inclusief de laatste, die gericht was aan Josh, het vriendje van haar oudere zus.

Zoals je misschien eerder al gelezen hebt, heb ik samen met Esmee een blikje gevonden met een uitnodiging voor het exclusieve evenement met Jenny Han. Natuurlijk kon ik het toen niet laten om het boek te kopen want dat moet natuurlijk gelezen worden voor het event.

Toen ik het boek gekocht had, kon ik in eerste instantie alleen naar de cover kijken. Wow, wat heeft dit boek een mooie cover. Er is zoveel oog voor detail waardoor er iedere keer dat ik naar het boek kijk er iets anders opvalt. En het is niet alleen een super mooie cover, hij past ook perfect bij het beeld wat ik bij het verhaal had.

En daar heb ik geen moment spijt van gehad! Al vanaf het eerste hoofdstuk wist ik dat ik dit boek geweldig zou vinden. Het verhaal is heel fijn geschreven waardoor het net lijkt alsof je er daadwerkelijk bij bent. Waardoor het helemaal ging leven in mijn gedachten. Ik kon dus heerlijk wegdromen bij dit boek.

De familie is op het eerste oog een doorsnee Amerikaans gezin totdat je ze beter leert kennen en er toch een aantal gebeurtenissen zijn waardoor het verhaal toch aanspreekt en wat maakt dat je door wilt lezen.

Het lijkt ook wel of dat ik na het lezen steeds meer weg ben van dit boek! Ik kan niet wachten om deel 2 te lezen.

Mijn beoordeling:
4sterren

Liefs,
Kim

Een gedachte over “Aan alle jongens van wie ik hield- Jenny Han

Geef een reactie

