Dierendag

Vandaag is het dierendag en dan moeten natuurlijk de huisdieren in het zonnetje gezet worden. Naast dat ik ze een extra knuffel geef en wat lekkers vind ik dat ze vandaag ook een plekje op mijn blog verdienen.

DSC_3828.JPG

Allereerst mijn hond Jack. Het is een Parson Jack Russel terriër. Eigenlijk komt het er dus op neer dat het een Jack Russel op hoge pootjes is. Hij is inmiddels 13 jaar oud en sinds dit jaar merken we toch echt dat hij echt oud word. Maar hopelijk blijft hij nog lang bij ons!

Ook hebben wij konijn Mug. Vraag niet hoe we aan zijn naam gekomen zijn. We hebben hem 4 jaar en het is echt een super lief konijn. Als je zijn hok open doet komt hij altijd even naar je toe voor een aai en knuffel. En ook met kinderen is hij super lief en hij vind het heerlijk om al die aandacht van kinderen te krijgen.

636094675391361634

En dan speel ik ook nog een beetje vals. Dit is namelijk niet mijn eigen dier maar ik verzorg hem nu al twee jaar. Dit ik vind dat hij ook in het zonnetje mag. Dit is Gamble een fjord van 7 jaar oud.

Zetten jullie je en ook in het zonnetje op dierendag?

Liefs,
Kim

Een gedachte over “Dierendag

Geef een reactie

