exclusief event met Jenny Han

Zoals je misschien wel voorbij hebt zien komen was ik een van de gelukkige die een blikje gevonden had van de actie van uitgeverij Moon. Hier was ik natuurlijk super blij mee! Op 24 september was het eindelijk zover. Ik ging Jenny Han ontmoeten.DSC_7934.JPG

Via de mail hadden we een adres doorgekregen en de vraag of wij ons wilde kleden als het meisje op de cover van deel twee. Dit maakte mij natuurlijk direct nieuwsgierig. Wat gingen wij allemaal doen? Direct ging ik opzoek in mijn kast en uiteindelijk koos ik een zwart rokje, een roze topje en een blauw lint voor in mijn haar. Ik was tevreden.

Op zaterdagochtend vroeg ging ik op weg naar Utrecht. Gelukkig was de locatie makkelijk te vinden en stonden er al meer fans te wachten voor de deur.

Eenmaal binnen werd al snel duidelijk dat er allerlei workshops georganiseerd gingen worden. Na een korte uitleg konden wij aan de slag.

DSC_7936.JPG

De eerste ronde bestond uit een fotoshoot. hiervoor moesten wij ons kleden als het meisjes van de cover. We werden namelijk opgemaakt en daarna op de foto gezet net zoals de cover. Deze foto’s moet ik nog krijgen dus ik ben heel erg benieuwd naar  het eind resultaat.

dsc_7938

Tijdens ronde twee gingen wij aan de slag met handlettering. Ik had dit boek al een aantal keer voorbij zien komen en ik wilde dit ook wel eens proberen. Super leuk dus dat dit ook terug kwam in een workshop. Ik ging snel aan de slag. Aan het einde mochten we het potlood en de pen mee naar huis nemen. Door de workshop ben ik helemaal geïnspireerd geraakt en thuis ben ik ook aan de slag gegaan. En door de pen lijkt het ook direct voor mooier te worden. Ik moet nog wel een beetje oefenen.dsc_7939

Toen was het alweer tijd voor de derde ronde en deze was misschien wel het leukste. Het was namelijk tijd voor de meet & greet met Jenny Han. Was is zij een lieve vrouw. Ze vertelde allerlei dingen over haar nieuwe boek en hoe de covers van de boeken ontstaan zijn. En natuurlijk werden er boeken gesigneerd en mochten we op de foto. Wel met een serieus gezicht anders kreeg ze spierpijn in haar kaken en kon ze niet meer lachen.

Als laatste was er een workshop sieraden maken. Samen met illustrator Jenny Bakker Hebben wij een super leuk armbandje gemaakt.

En toen kwam dit fantastische evenement jammer genoeg alweer ten einde. Na alle leuke workshops kregen wij ook nog een goodiebag mee naar huis met allerlei leuke spulletjes. Onder andere het boek did i mention i love you?, een blikje cola cherry, een rol oreo-koekjes en boekenleggers.

Liefs,
Kim

 

Een gedachte over “exclusief event met Jenny Han

  1. Super leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad bij dit event! En ik vind het zo leuk om al die foto’s voorbij te zien komen van meiden die net als het meisje op de cover poseerde. Zo tof bedacht!

Geef een reactie

