Ps. ik hou nog steeds van je- Jenny Han

Auteur: jenny Han

Uitgeverij: Moon

Druk: Paperback

Pagina nummers:288

Datum uitgave: 2016

Isbn: 9789048831197

Korte samenvatting:
Lara Jean had niet verwacht écht verliefd te worden op Peter. Zij en Peter deden maar alsof. Tot nu dan. Het wordt allemaal nog verwarrender als een andere jongen uit haar verleden terugkeert, en daarmee ook haar gevoelens voor hem. Kan iemand verliefd zijn op twee jongens?

Na deel 1 en mijn ontmoeting met Jenny Han kon ik natuurlijk niet wachten om te beginnen met deel 2. Vanaf bladzijde 1 zat ik direct weer in het verhaal en de sfeer was weer heerlijk! Het is net alsof je zelf in Amerika bent op het moment dat je het boek leest.

De schijfstijl is zo heerlijk waardoor ik alleen maar door wilde lezen en ik het boek heel moeilijk weg kon leggen. En hier helpen de korte hoofdstukken ook aan mee. “o, een kort hoofdstuk dus dan lees ik er nog 1” is iets wat ik regelmatig tegen mezelf gezegd heb.

Het ene moment leef ik mee met Lara Jean en het andere moment wil ik haar een schop onder haar kont geven omdat ze besluiteloos is of omdat ze iets stoms doet. Maar dit is misschien juist waardoor het zo herkenbaar is. Lara Jean is een tiener met haar onzekerheden en twijfels en het is net alsof ik een beetje terug ga naar mijn eigen puberteit.

Ik merkte dat ik Kitty in het eerste boek soms nog een beetje vervelend vond. Ik kan niet zo goed verwoorden waardoor. Maar in deel twee kreeg ik steeds meer begrip voor haar en vond ik het heerlijk als zij ook in het verhaal voor kwam.

Aangezien ik het boek net uit heb weet ik nog niet zo goed wat ik van het einde vind. Ik wil het heel erg leuk vinden maar aan de andere kant vind ik het ook stom. Maar dit maakt me alleen maar nieuwsgierig naar het volgende deel.

Mijn beoordeling:
beoordeling-4-sterren.png

Liefs,
Kim

Geef een reactie

