Stemmen voor de ns publieksprijs

logo_nspp-2016

Zoals je misschien al eerder gelezen hebt ben ik lid van de kernjury voor de NS publieksprijs. Naast dat ik alle boeken mag lezen en mijn stem moet uitbrengen heb ik nog een belangrijke taak.

Facebook_genomineerden.png

Ik ben ook leesambassadeur. Dat betekend dat ik in de periode waarin  deze wedstrijd loopt zoveel mogelijk mensen ga stimuleren om te lezen en natuurlijk te stemmen voor de ns publieksprijs. Dit doe ik natuurlijk het hele jaar door, door op mijn blog mijn mening te geven over de boeken die ik  gelezen heb.

Maar dit keer doe ik dit dus voornamelijk voor de boeken die genomineerd zijn. Zo komen in de komende maand de recensies voorbij van de boeken die genomineerd zijn.

Maar ik heb ook een vraag voor jullie. Als ik zoveel mogelijk stemmen verzamel maak ik kans op een jaar gratis reizen en boeken dus dat is natuurlijk super leuk! Daarom wil ik jullie vragen om te stemmen via de volgende link.

klik hier om te stemmen!

Ik kan mij voorstellen dat je niet alle boeken gelezen hebt maar misschien heb je toch een voorkeur en je kunt je natuurlijk ook laten inspireren door de recensies die de komende maand online komen!

Je kunt je stem uitbrengen tot en met 23 november.

Heel erg bedankt voor iedereen die wil stemmen!
Liefs,
Kim

 

 

Geef een reactie

